Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014

Η Τιτανομαχία

Χθες αφιέρωσα ένα τρίωρο  για το μάθημα της Ιστορίας και ομολογώ πώς δεν ήταν αρκετό.
Τα μικρά ήταν αρκετά ανυπόμονα να ξεκινήσουμε. Δεν πιάσαμε αμέσως βιβλίο. Με αφορμή την παρουσίαση του εαυτού μας που κάναμε πριν λίγες μέρες συζητήσαμε για μας και για τις οικογένειές μας. Τα παιδιά ήξεραν αρκετά για την καταγωγή των γονιών τους. Στη συνέχεια  συζητήσαμε για τους  παππούδες και τις γιαγιάδες μας. Όταν τέθηκε το ερώτημα αν γνωρίζουμε κάτι για τους προπαππούδες τα μικρά μου προβληματίστηκαν. Ο προβληματισμός και η συζήτηση που ακολούθησε μας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι δεν ξέρουμε και πολλά  όπως νομίζαμε στην αρχή και ότι θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα. Από πού θα τα μάθουμε; Μα φυσικά ρωτώντας και από φωτογραφίες, όπως οι αρχαιολόγοι στην Αμφίπολη, είπε μια  μικρή μου. Και το ταξίδι μας ξεκίνησε. 
Ας δούμε λοιπόν, πώς ξεκίνησαν όλα. Είδαμε λοιπόν το παρακάτω βίντεο δύο φορές. Την πρώτη το άφησα να το δούνε χωρίς να κάνουμε κανένα σχόλιο. Τη δεύτερη φορά σταματούσα το βίντεο για συζήτηση.
Στο τέλος πήραμε το βιβλίο στα χέρια μας και με τη βοήθεια του εννοιολογικού χάρτη της σελ. 9 προσπαθήσαμε να αφηγηθούμε το μάθημα. Μετά υπογραμμίσαμε λέξεις και φράσεις-κλειδιά του μαθήματος που θα μας βοηθήσουν περισσότερο στην αφήγηση.
Δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε με τα κείμενα-πηγές του βιβλίου, ούτε και να σχολιάσουμε τις εικόνες. Θα ασχοληθούμε με αυτά την επόμενη φορά που θα έχουμε ιστορία.

Στο μάθημα της Γλώσσας διορθώσαμε  τις εργασίες του φυλλαδίου που είχαν για το σπίτι και το αντίστοιχο κάναμε και στην ώρα των Μαθηματικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου