Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Πολλαπλασιασμός και διαίρεση (κεφ.6)
Μετά από τις καταστάσεις μοιρασιάς που ασχοληθήκαμε με το παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά περάσαμε στην εισαγωγική δραστηριότητα του βιβλίου. Έδωσα σε κάθε δυάδα δύο ορθογώνια με τετραγωνάκια και ζήτησα να τα κόψει ο ένας μαθητής οριζόντια και ο άλλος κάθετα.

Στη συνέχεια ζήτησα να μετρήσουν τα τετραγωνάκια και να γράψει ο καθένας το αποτέλεσμα.

Κατόπιν ζήτησα να μου πούνε σε πόσες ομάδες χώρισαν τα ορθογώνια.
Ακολούθησε η δραστηριότητα πάνω στο βιβλίο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου