Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Ο χιονάνθρωπος και το κορίτσι
Την Παρασκευή είχαμε ξεκινήσει να ασχολούμαστε με το θεατρικό αυτόν διάλογο.
Ξεκινήσαμε διαβάζοντας τους διαλόγους και θυμηθήκαμε το ρόλο που παίζουν οι παρενθέσεις σ'αυτόν.
Μιλήσαμε για τα φανταστικά στοιχεία της ιστορίας, αναφέραμε που  έχουμε ξανασυναντήσει τον συγγραφέα, μιλήσαμε για τον χρόνο και τον τόπο που συμβαίνουν όλα αυτά που διαβάσαμε, σχολιάσαμε τους ήρωες και πώς νιώθουν σε κάθε φάση της εξέλιξης της ιστορίας.
Μετά περάσαμε στην παραγωγή γραπτού λόγου. Μπήκαμε κι εμείς μέσα στην ιστορία και πήρε ο καθένας μας έναν ρόλο όπου θα βοηθούσε τον Τουρτούρι να μείνει για πάντα χιονάνθρωπος.
Σήμερα διαβάσαμε τους ρόλους μας και τη βοήθεια που πρόσφερε ο καθένας μας στον Τουρτούρι. 
Τις δουλειές μας θα τος ανεβάσω αύριο για να τελειώσει και το στάδιο της αυτοδιόρθωσης.
Συνεχίσαμε με την έβδομη δραστηριότητα του βιβλίου μας.

Μετά βάλαμε τόνους στην πρώτη άσκηση του τετραδίου εργασιών.
Συνεχίσαμε παίζοντας με τις λέξεις της πέμπτης άσκησης του βιβλίου.
Κατόπιν περάσαμε στη γραμματική του μαθήματος, τις προσωπικές αντωνυμίες. Αφιερώσαμε αρκετό χρόνο με πολλά παραδείγματα ώστε να εμπεδωθεί το γραμματικό φαινόμενο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου