Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Μικρομαγειρέματα
Ξεκινήσαμε το μάθημα παρακολουθώντας ένα απόσπασμα από βίντεο στο οποίο παρουσιάζονται τα υλικά και η εκτέλεση μιας συνταγής.

Αυτό στάθηκε η αφορμή για να συσχετίσουμε όσα είδαμε με τον τίτλο του μαθήματος. Συζητήσαμε για την έννοια της λέξης "μικρομαγειρέματα".

Ακολούθησε η ανάγνωση του κειμένου και η νοηματική του επεξεργασία (ερωτήσεις των διαφανειών 3-4-5)
Εντοπίσαμε τα χαρακτηριστικά του κουζινοξωτικού
και το ζωγραφίσαμε!!!

















Στη συνέχεια εντοπίσαμε στο κείμενο τα υλικά της συνταγής του Άνω-Κάτω.

Προτείναμε κι εμείς τα δικά μας συστατικά για να γίνει πιο πετυχημένη η συνταγή.

Συνεχίσαμε σχολιάζοντας τον τρόπο με τον οποίο τελειώνει το κείμενο και εντοπίσαμε σ'αυτό τα σημεία εκείνα που οδηγούν σ'αυτό το συμπέρασμα. Στο σημείο αυτό  εκφράσαμε τις σκέψεις μας για το πως θα συνεχιζόταν το όνειρο αν δεν χτυπούσε το ξυπνητήρι.

Κατόπιν παρατηρήσαμε ότι η συνταγή του Άνω-Κάτω δεν είναι ολοκληρωμένη και αφού βρήκαμε τι λείπει τη συγκρίναμε με μια δική μας συνταγή.

Περάσαμε στην 5η άσκηση του βιβλίου όπου αλλάξαμε τις φράσεις του ξωτικοκαβγά με συνώνυμες .
Και τέλος φτιάξαμε σύνθετες λέξεις  χρησιμοποιώντας τα συνθετικά που δίνονται στην άσκηση 6 και συμπληρώσαμε  ομαδικά την 7η άσκηση ορθογραφίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου