Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Στο Αττικό Μετρό
Χθες ξεκινήσαμε το μάθημα για το Αττικό Μετρό.
Το μάθημα αποτελείται από 3 πληροφοριακά κειμενάκια για το αττικό μετρό. 
Γνωρίζαμε ότι το μετρό είναι ένα μέσο μεταφοράς από το σχετικό μάθημα της Μελέτης αλλά κανένα παιδί δεν είχε σχετική εμπειρία γι'αυτό.
Έτσι στην αρχή παρακολουθήσαμε ένα βιντεάκι που παρουσιάζει σκηνές από το αττικό μετρό.
Με αφορμή τον τίτλο του μαθήματος προβληματιστήκαμε για τις λέξεις "μετρό" και "μετρώ". Αφού καταλάβαμε τη σημασία τους ασχοληθήκαμε με τις ομόηχες λέξεις της πρώτης άσκησης από το τετράδιο εργασιών.
Κατόπιν διαβάσαμε τα πληροφοριακά κειμενάκια του βιβλίου και εντοπίσαμε τα σημαντικά σημεία τους.
πότε έγινε το μετρό;
γιατί έγινε;
γιατί θεωρείται έργο πολιτισμού;




Και μετά από όλα αυτά γράψαμε τα χαρακτηριστικά του.

Στη συνέχεια δώσαμε έναν τίτλο για καθένα από τα τρία κειμενάκια του βιβλίου.

Και απαντήσαμε τη δεύτερη και την τρίτη ερώτηση του βιβλίου.
Σήμερα διαβάσαμε τις οδηγίες που ακολουθούμε όταν χρησιμοποιούμε το μετρό. Η συζήτησή μας προεκτάθηκε όχι μόνο στον τρόπο με τον οποίο προφυλασσόμαστε όταν χρησιμοποιούμε το μετρό αλλά και τα άλλα μέσα μεταφοράς και άλλους χώρους. Συγκεκριμένα μιλήσαμε για τις οδηγίες που γνωρίζουμε όταν επισκεφτόμαστε τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας ή τη δημοτική βιβλιοθήκη που πήγαμε πριν από λίγες ημέρες.
Μετά υπογραμμίσαμε τα ρήματα που προστάζουν και παρατηρήσαμε το πρόσωπο στο οποίο είναι γραμμένες οι οδηγίες καθώς επίσης και τις καταλήξεις -τε των ρημάτων αυτών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου