Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Η συμμετρία Κεφ. 43
Ξεκινήσαμε το μάθημα με την εισαγωγική δραστηριότητα. 
Κάθε δυάδα δούλεψε με τον καθρέφτη και ένα αντικείμενο. Βάλαμε μπροστά από τον καθρέφτη ένα αντικείμενο ώστε να φαίνεται μέσα του η εικόνα του αντικειμένου . Συζητήσαμε για το φαινόμενο και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο καθρέφτης δημιουργεί τα συμμετρικά από τα  αντικείμενα που βάζουμε μπροστά του.




Μιλήσαμε για παρόμοια φαινόμενα όπως το καθρέφτισμα των βουνών στα νερά μιας  λίμνης και είδαμε εικόνες συμμετρία στη φύση.
Κάνω κλικ στην παρακάτω εικόνα 
 Μετά από όλες αυτές τις παρατηρήσεις μας καταλήξαμε ποια σχήματα είναι συμμετρικά και πώς λέγεται η γραμμή που τα χωρίζει.
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου. Στην πρώτη δραστηριότητα παρατηρήσαμε τα αντικείμενα που μας είναι γνωστά από την Ιστορία και είπαμε ποια είναι συμμετρικά και χαράξαμε τον άξονα συμμετρίας τους.


Στη δεύτερη δραστηριότητα παρατηρήσαμε το βιτρό του παραθύρου μιας εκκλησίας και χαράξαμε και τους άλλους άξονες συμμετρίας του.


Συνεχίσαμε με τις ασκήσεις του τετραδίου  εργασιών.
Με ευκολία χρωματίσαμε την εικόνα ώστε να είναι συμμετρική.


Μετά χρησιμοποιήσαμε τη φαντασία μας και βρήκαμε ποια σχήματα θα ταυτιστούν αν διπλώσουμε τη σελίδα κατά μήκος της κόκκινης γραμμής.
Στην τρίτη άσκηση αφού παρατηρήσαμε τα σχήματα, εντοπίσαμε ποια από αυτά είναι συμμετρικά και χαράξαμε τους άξονες συμμετρίας τους.




Αφήσαμε την τέταρτη άσκηση να την κάνει όποιος θέλει προαιρετικά στο σπίτι και ασχοληθήκαμε με την τελευταία όπου χαράξαμε τους οριζόντιους και τους κατακόρυφους άξονες συμμετρίας στα γράμματα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου