Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Μια αληθινή ιστορία
Σήμερα ασχοληθήκαμε με τις δραστηριότητες του βιβλίου.
Στην αρχή αριθμήσαμε τις παραγράφους του κειμένου.

Μετά συμπληρώσαμε το κύριο νόημα της κάθε παραγράφου και δώσαμε από έναν τίτλο για την καθεμιά.

Για να έχει όμως μια ιστορία χρονική συνέχεια χρησιμοποιούμε λέξεις-φράσεις που μας δίνουν πληροφορίες σχετικές με το χρόνο που συμβαίνουν τα γεγονότα.
Έτσι εντοπίσαμε στη δεύτερη παράγραφο του κειμένου αυτές τις λέξεις-φράσεις που φανερώνουν χρόνο και μετά παρατηρήσαμε ότι αν παραλείψουμε αυτές τις λέξεις το νόημα δεν είναι κατανοητό.
Κατόπιν αρκετά σύντομα γράψαμε τα μυστικά του φεγγαριού που παρουσιάζονται στην ιστορία μας.
Ύστερα προχωρήσαμε στη γραμματική του μαθήματος.
Πρώτο γραμματικό φαινόμενο  πώς γράφονται τα εθνικά ονόματα και τα επίθετα που παράγονται από αυτά.
Αφού έγινε κατανοητό από όλους βρήκαμε τα λάθη των λέξεων της τελευταίας άσκησης, τα κυκλώσαμε και γράψαμε ξανά τις λέξεις σωστά αυτή τη φορά.

Μετά ακολούθησε η παραγωγή σύνθετων λέξεων που αρχίζουν από αερο-
και ύστερα βρήκαμε τις συνώνυμες λέξεις από το κείμενο που ζητούσε η ένατη άσκηση 
Διαθέσαμε περισσότερο χρόνο για το μάθημα ώστε να ασχοληθούμε με την παραγωγή γραπτού λόγου. Συζητήσαμε στην τάξη για μια δική μας φανταστική περιπέτεια. Το κάθε παιδί φαντάστηκε τη δική του περιπέτεια. Στο φυλλάδιο έγραψε  τις λέξεις-φράσεις κλειδιά που θα το βοηθήσουν να γράψει την περιπέτειά του.


Έγραψε ο καθένας την περιπέτειά του και τη Δευτέρα θα τις διαβάσουμε στην τάξη και παράλληλα θα κάνουμε αυτοδιόρθωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου