Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Διαιρέσεις Κεφ. 18ο
Από πέρυσι ασχοληθήκαμε με τα παιδιά με την έννοια της διαίρεσης. 
Σήμερα ξεκινήσαμε αντιμετωπίζοντας μια κατάσταση διαίρεσης. 
Συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με την εισαγωγική δραστηριότητα. 
Από την προηγούμενη εβδομάδα ζήτησα να φέρουν τις κάρτες με τις οποίες παίζουν μεταξύ τους.
Στην αρχή εξήγησα τους όρους του παιχνιδιού.
Μετά η τάξη χωρίστηκε σε ομάδες στην αρχή των 4 παιδιών, μετά των 5 παιδιών και μετά των 6 παιδιών.
Κάθε ομάδα όρισε το γραμματέα της και έδωσα και από ένα φύλλο για την καταγραφή του τρόπου του μοιράσματος.
Σε πρώτη φάση η κάθε ομάδα είχε 32 κάρτες και έπρεπε να τις μοιραστούν δίκαια. 
Ο γραμματέας μοίραζε τις κάρτες και κατέγραφε στο φύλλο εργασίας το αποτέλεσμα με τη βοήθεια όλης της ομάδας.
Σε δεύτερη φάση έδωσα 34 κάρτες και σε τρίτη φάση 45 κάρτες.







Παίξαμε όλη την ώρα. Κάποιες ομάδες τέλειωναν πιο γρήγορα, κάποιες διαφωνούσαν, κάποιες χρειάστηκαν περισσότερο χρόνο.
Και επειδή ποτέ δε φτάνει μία ώρα για να τελειώσουμε τέτοιου είδους δραστηριότητες ασχοληθήκαμε και την επόμενη ώρα συμπληρώνοντας ισότητες χωρίς να πραγματοποιούμε το μοίρασμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου