Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

"Το τετράδιο ζωγραφικής"
Ξεκινήσαμε με την περιγραφή της εικόνας του βιβλίου. Έτσι γνωρίσαμε το παιδί του κειμένου. Μετά διαβάσαμε το κείμενο και μάθαμε τι ήταν τελικά αυτό που ζωγράφιζε η Καιτούλα.
Καταγράψαμε τις πληροφορίες για τη ζωγραφιά (διαφάνεια 2η της παρουσίασης).


Απαντήσαμε στους προβληματισμούς για τη ζωγραφιά (διαφάνεια 3η της παρουσίασης) και παράλληλα χρωματίζαμε τις απαντήσεις στο βιβλίο.
Τις κειμενικές συμβάσεις της επιχειρηματολογίας τις ανακαλύψαμε μέσα από ένα παιχνίδι που το βρήκα από το παιδαγωγικό της Κύπρου.
Έδωσα σε κάθε παιδί έναν φάκελο που μέσα περιείχε ξεχωριστά τη γνώμη της Καιτούλας, την επιχειρηματολογία και το συμπέρασμα.
 Ζήτησα να τα διαβάσουν και να τα βάλουν σε λογική σειρά.


Στη συνέχεια χρωματίσαμε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούμε για την κάθε παράγραφο ενός επιχειρηματολογικού κειμένου.


Στο τέλος τα κολλήσαμε στο τετράδιό μας.


Τελειώσαμε με την 5η άσκηση του βιβλίου όπου όλοι μαζί συζητήσαμε και γράψαμε τη γνώμη μας για τη ρύπανση του αέρα από τα καυσαέρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου