Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Εισαγωγή στα κλάσματα Κεφ.22
Οι κλασματικές μονάδες Κεφ.23
Αφιερώσαμε πολύ χρόνο στα Μαθηματικά μας. Ξεκινήσαμε με τις ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών.
Στην αρχή λύσαμε το πρόβλημα της άσκησης 1. Τα παιδιά βρήκαν εύκολα τη λύση.

Στη συνέχεια βρήκαν την κλασματική μονάδα αφού παρατήρησαν το χωρισμό σε ίσα μέρη και το μέρος του όλου που κάθε φορά παίρνουμε.
Στην 3η άσκηση εφάρμοσαν εύκολα τις μέχρι τώρα γνώσεις τους και χωρίσαμε τους κύκλους σε 2,4 και 8 ίσα μέρη και αντίστοιχα και τις καραμέλες.

Αν και είχα μια επιφύλαξη με την τελευταία άσκηση, κατά πόσο θα γίνει κατανοητή τελικά τα πήγαμε πολύ καλά. Πρώτα βρήκαμε πόσα ήταν όλα τα κομμάτια και μετά με διαίρεση βρήκαμε πόσα κομμάτια θα πάρει το κάθε παιδί.


Μετά από όλα αυτά ήρθε η ώρα που όλα την περίμεναν.
Από την προηγούμενη είχαμε συμφωνήσει ότι όλοι θα είχαμε σήμερα ένα φρούτο για τα μαθηματικά μας.
Μοιράσαμε τα φρούτα άλλα σε δύο και άλλα σε τέσσερα ίσα μέρη με διάφορους τρόπους.
 Και επειδή με το μαχαίρι τα μικρά μου δεν έχουν και καλή σχέση βοήθησε η κυρία. 
Για τις φωτογραφίες μας βοήθησε η κυρία Λία.















Και για αυτούς που ξέχασαν να φέρουν φρούτα ή ήθελαν λίγη εξάσκηση ακόμη χρησιμοποιήσαμε  ψεύτικα φρούτα και το υλικό που έχουμε στο σχολείο για τα κλάσματα.





Στο τέλος παίξαμε το παιχνίδι που προτείνει το βιβλίο. Δε χωριστήκαμε σε ομάδες γιατί όλοι ήθελαν να γίνουν πρακτικοί, λογοτέχνες, ζωγράφοι και μαθηματικοί.
Έτσι ο καθένας με το φρούτο που είχε ήδη κόψει έγραψε στο τετράδιο με όλους τους τρόπους το μήνυμα που του περιέγραφα.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου