Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Οι κλασματικές μονάδες Κεφ. 23
Συνεχίσαμε με τις δραστηριότητες του κεφαλαίου 23.
Με τη βοήθεια των αξόνων συμμετρίας χωρίσαμε έναν κύκλο σε οκτώ ίσα μέρη.



Στην επόμενη άσκηση κάναμε εξάσκηση στο να αναγνωρίζουμε την ποσότητα που εκφράζει μια κλασματική μονάδα.
Κατόπιν περάσαμε στην πρώτη άσκηση του τετραδίου εργασιών. Εδώ αναγνωρίσαμε το σωστό χωρισμό των κλασμάτων.
Στόχος της δεύτερης άσκησης να μεταφράσουμε το κλάσμα σε χρωματισμένο κομμάτι στο γράφημα και επιπλέον να χωρίσουμε το σχήμα σε ίσα μέρη.



Επόμενο βήμα ήταν να ερμηνεύσουμε το χρωματισμένο κομμάτι του γραφήματος με τη συμβολική του γραφή.
Στην τελευταία άσκηση σταθήκαμε λίγο περισσότερο. Επειδή φάνηκε ότι κάποια παιδιά δυσκολεύτηκαν 
εξηγήσαμε πώς θα δουλεύαμε για να τη λύσουμε.
Κάθε φορά για να βρούμε τον συνολικό αριθμό των τετραγώνων μετρούσαμε πόσες σειρές έχουμε και πόσα τετραγωνάκια έχει η κάθε σειρά. Μετά διαιρούσαμε με τον παρονομαστή και χρωματίζαμε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου